OlteniaOnline

Forum destinat discutiilor pe orice tema
 
Acasawwww.tributaryoCalendarFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare
Decembrie 2017
LunMarMierJoiVinSamDum
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
CalendarCalendar
Cautare
 
 

Rezultate pe:
 
Rechercher Cautare avansata
Cine este conectat?
In total este 1 utilizator conectat: 0 Inregistrati, 0 Invizibil si 1 Vizitator

Nici unul

Recordul de utilizatori conectati a fost de 8, Lun Noi 08, 2010 7:24 pm
Top postatori
Admin
 
Bobby
 
Caisa
 
robyzza
 
pulicica
 
Br3akz
 
Facebook
Oltenia Online

Oltenia Online


Distribuiţi | 
 

 [ Tutorial ] User Team - Amxx

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Admin
Admin
avatar

Mesaje : 185
Data de înscriere : 04/11/2010
Varsta : 25
Localizare : Bals

MesajSubiect: [ Tutorial ] User Team - Amxx    Sam Noi 06, 2010 11:21 pm

User Team Tutorial [AMXMODX ONLY]

Pentru inceput tind sa va zic ca tutorialul acesta este format din 2 mari categorii:

* cs_get_user_team
* cs_set_user_team



Diferenta dintre cele 2 este ca una afla in ce echipa este un player si a doua transfera jucatorul la o echipa.

1. cs_get_user_team

Vom incepe cu declararea unor include-uri.

#include <amxmodx>


comenzile de baza la amxmodx.fara aceasta nu putem face nimic.

#include <cstrike>


folosit la comenzi precum cs_get_user_team/cs_set_user_team/cs_get_user_armor etc , definit doar pentru ca folosim o comanda din el.

public plugin_init()
{
register_plugin("Nume Plugin","1.0","Autor")
register_event("ResetHUD","first","be")
}



Al doilea rand (register_event("ResetHUD","first_pub","be")) este tot una cu

register_event("HLTV", "first", "a", "1=0", "2=0")



si ambele se executa de fiecare data publicul "first" la inceperea fiecarei runde,
dar eu mam obisnuit cu primul fel Razz

Dupa ce am terminat si cu inclusul si cu public_init mergem la primul public si anume public first(id)

Aici vom introduce un loop(for / while care trece prin toate ident-urile playerilor , luand pe fiecare in parte) luand ca numar maxim, numarul de jucatori de pe server.Dupa aia vom face un test sa vedem daca playerul a ramas pe server pana s-a ajuns la el cu for-ul.
Dupa aia
Deci o sa arate cam asa:

public first(id)
{
static players[32], inum, i; /*declararea variabilelor ce vor fi folosite ca altfel da eroare la compilare*/
get_players(players,inum) /*uam nr maxim de playeri*/
for( i = 0; i < inum; i++) /*loop-ul propriuzis*/
{
if(!is_user_connected(players[i])) /*daca playerul nu este conectat (a iesit intre timp) */
return PLUGIN_HANDLED; /*sa nu se faca nimic*/
}



Eu m-am hotarat sa fac playerii sa aiba un invelis colorat dupa echipe
Adica daca eu sunt CT sa fie in jurul meu un invelis albastru , daca sunt T sa fie rosu.

Odata ce am decis ce vreau sa fac imi dau seama ca comanda pentru a face un player sa fie 'colorat' este

set_user_rendering(id_jucator,mod,culoare_rosie,culoare_verde,culoare_albastra,stralucire_norma
la,factor);
set_user_rendering(players[i],kRenderFxGlowShell,255,0,0,kRenderNormal,25);


si imi mai dau seama ca la inceput cand am facut include-urile nu stiam ca am sa folosesc si o comanda din fun.inc asa ca revin sus si trec linia

#include <fun>




public first(id)
{
static players[32], inum, i; /*declararea variabilelor ce vor fi folosite ca altfel da eroare la compilare*/
get_players(players,inum) /*luam nr maxim de playeri*/
for( i = 0; i < inum; i++) /*loop-ul propriuzis*/
{
if(!is_user_connected(players[i])) /*daca playerul nu este conectat (a iesit intre timp) */
return PLUGIN_HANDLED; /*sa nu se faca nimic*/
if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_T) /*daca playerul se afla la Terro atunci
{
set_user_rendering(players[i],kRenderFxGlowShell,255,0,0,kRenderNormal,25); /*sa aiba un invelis de culoarea ros*/
}
if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT) /*daca playerul se afla la Couter-Terro atunci*/
{
set_user_rendering(players[i],kRenderFxGlowShell,0,0,255,kRenderNormal,25); /*sa aiba un invelis de culoare albastra*/
}
}

return PLUGIN_CONTINUE; /*se anunta sfarsitul publicului*/
}



cs_get_user_team(ident) - poate sa 'aduca' 4 valori:

* CS_TEAM_T => playerul este la terro
* CS_TEAM_CT => playerul este la ct
* CS_TEAM_SPECTATOR => playerul este spectator
* CS_TEAM_UNASSIGNED => playerul este la meniul unde isi selecteaza echipa cand se conecteaza




Deci la final arata asa:

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

public plugin_init()
{
register_plugin("Team Glowing","1.0","Hack")
register_event("ResetHUD","first","be")
}

public first(id)
{
static players[32], inum, i;
get_players(players,inum)
for( i = 0; i < inum; i++)
{
if(!is_user_connected(players[i]))
return PLUGIN_HANDLED;
if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_T)
{
set_user_rendering(players[i],kRenderFxGlowShell,255,0,0,kRenderNormal,25);
}
if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT)
{
set_user_rendering(players[i],kRenderFxGlowShell,0,0,255,kRenderNormal,25);
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}




2. cs_set_user_team
Pune jucatorul intr-o echipa.
Vom folosi tot codul de mai sus dar nu ii vom face sa straluceasca ci terro se amesteca in baza ct si invers deci cine trage primu bine castiga Smile)

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

new variabila = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin("Team Switching","1.0","Hack")
register_event("ResetHUD","first","be")
}

public first(id)
{
if(variabila == 5)
{
static players[32], inum, i;
get_players(players,inum)
for( i = 0; i < inum; i++)
{
new ok
ok = 0
if(!is_user_connected(players[i]))
return PLUGIN_HANDLED;
if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_team(players[i],CS_TEAM_CT)
ok = 1
}
if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT && ok != 1)
{
cs_set_user_team(players[i],CS_TEAM_T)
}
ok = 0
}
}
else
{
variabila++;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}



Sper sa fie folositor.Pentru Probleme | Pentru informatii sunt aici...
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://olteniaonline.forumgratuit.ro
 
[ Tutorial ] User Team - Amxx
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» [Tutorial] Cum sa faci un sistem de logare/inregistrare!

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
OlteniaOnline :: Gaming :: Counter Strike :: Plugin-uri-
Mergi direct la: