OlteniaOnline

Forum destinat discutiilor pe orice tema
 
Acasawwww.tributaryoCalendarFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare
Decembrie 2017
LunMarMierJoiVinSamDum
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
CalendarCalendar
Cautare
 
 

Rezultate pe:
 
Rechercher Cautare avansata
Cine este conectat?
In total este 1 utilizator conectat: 0 Inregistrati, 0 Invizibil si 1 Vizitator

Nici unul

Recordul de utilizatori conectati a fost de 8, Lun Noi 08, 2010 7:24 pm
Top postatori
Admin
 
Bobby
 
Caisa
 
robyzza
 
pulicica
 
Br3akz
 
Facebook
Oltenia Online

Oltenia Online


Distribuiţi | 
 

 Despre eventuri [AMXX]

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Admin
Admin
avatar

Mesaje : 185
Data de înscriere : 04/11/2010
Varsta : 25
Localizare : Bals

MesajSubiect: Despre eventuri [AMXX]   Sam Noi 06, 2010 11:19 pm

Despre Event-uri


In acest Tutorial va voi explica ce sunt event-urile , ce fac ele , si va voi da exemple de cateva event-uri foarte utile . Pentru a urma ce este in acest Tutorial trebuie sa aveti cateva cunostinte despre Plugin-uri . Va recomand sa cititi "Inceputul de baza in crearea unui Plugin" .

Ce face un event ?
Un event va executa automat un public cand ii specificam noi , dupa anumite criterii . Event-urile se inregistreaza prin functia register_event , in plugin_init , dupa register_plugin , register_concmd-uri si ce mai aveti voi pe acolo . Daca folositi event-urile de mai jos , nu uitati sa adaugati tab-uri inaintea lor , pentru a nu primi eroarea loose identitation la compilare .

Mai jos va voi prezenta niste event-uri foarte utile , care probabil va vor fi de ajutor in crearea Plugin-urilor .


Executa un public cand Player-ul primeste spawn (Cand "reinvie") :

register_event("ResetHUD","event_spawn","be")



Inlocuim event_spawn cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand Player-ul isi cumpara gloante :

register_event("AmmoPickup","event_pickupammo","be")



Inlocuim event_pickupammo cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand Player-ul isi cumpara o arma :

register_event("WeapPickup","event_pickupweapon","be")



Inlocuim event_pickupweapon cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand Player-ul isi cumpara un item :

register_event("ItemPickup","event_pickupitem","be")



Inlocuim event_pickupitem cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand Player-ul aprinde / stinge lanterna :

register_event("Flashlight","event_flashlight","be")



Inlocuim event_flashlight cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand Player-ul face damage :

register_event("Damage","event_damage","be")



Inlocuim event_damage cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand Player-ul foloseste comanda "say" :

register_event("SayText","event_saycmd","be")



Inlocuim event_saycmd cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand bomba este plantata :

register_event("TextMsg", "bomb_planted", "a", "2&%!MRAD_BOMBPL")



Inlocuim bomb_planted cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand bomba este dezamorsata :

register_event("TextMsg", "bomb_defused", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF")



Inlocuim bomb_defused cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand bomba explodeaza :

register_event("TextMsg", "bomb_explode", "a", "2&#Target_B")



Inlocuim bomb_explode cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand bomba este luata de pe jos :

register_event("TextMsg", "bomb_pickup", "bc", "2&#Got_bomb")



Inlocuim bomb_pickup cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand bomba este aruncata pe jos :

register_event("TextMsg", "bomb_dropped", "bc", "2&#Game_bomb_d")



Inlocuim bomb_dropped cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand castiga teroristii :

register_event("SendAudio","twin","a","2=%!MRAD_terwin"")



Inlocuim twin cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand castiga counteristii :

register_event("SendAudio","ctwin","a","2=%!MRAD_ctwin"")



Inlocuim ctwin cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand are loc o remiza (Round Draw) :

register_event("SendAudio","rounddraw","a","2=%!MRAD_rounddraw")



Inlocuim rounddraw cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand se termina runda :

register_event("SendAudio","roundend","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")



Inlocuim roundend cu public-ul care vrem sa fie executat .


Ei , cam asta a fost . Voi mai edita post-ul si cu alte event-uri . Daca aveti intrebari , postati aici
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://olteniaonline.forumgratuit.ro
 
Despre eventuri [AMXX]
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Masini Personale,Conturi Premium,Admine,Lidere,Helpere,Eventuri >> Samp.kog.ro
» Masini Personale,Conturi Premium,Admine,Lidere,Helpere,Eventuri >> Samp.kog.ro

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
OlteniaOnline :: Gaming :: Counter Strike :: Plugin-uri-
Mergi direct la: